סינון
קטגוריות
מותג

משלוחים חינם
עד בית הלקוח בקנייה מעל 199 שח

קנייה מאובטחת

פול מיטשל PAUL MITCHELL

להזמנה טלפונית חייגו: 050-5795355
משלוח חינם עד הבית – ברכישה מעל 199 ש”ח.

מציג 1–16 מתוך 118 תוצאות

פול מיטשל PAUL MITCHELL מוצרי שיער – המותג העולמי

חברת פול מיטשל PAUL MITCHELL נוסדה בשנת 1980 ומייצרת כיום מעל 100 מוצרי שיער מקצועיים ברמה עולמית במחירים הוגנים. החברה בעלת שם מוכר ואהוב בעולם השיער ומוכרת את מוצריה בכל רחבי העולם. המוצרים אינם נוסו על בעלי חיים.

 

שני חברים, חלום אחד
בשנת 1980 ,שני חברים החליטו להקים חברה משלהם. ג’ון פול דג’וריה ופול מיטשל ראו הזדמנות ליצור מוצרים
מקצועיים לטיפוח שיער שיחוללו מהפכה בדרך בה אנו עוסקים בשיער. עם 700 דולר בכיס, הם יצרו מערכת טיפוח שיער בעלת שלושה
מוצרים שהפכו למאוד מפורסמים: שמפו 1 ,שמפו 2 והקונדישינר. כל הבקבוקים היו בשחור לבן כדי לחסוך כסף, וזה בסופו של דבר הפך למראה המאפיין של החברה.

40 שנים חזקות
ג’ון פול מיטשל חגגה 40 שנה להיווסדה עם דגש עלשלושת עמודי הליבה של  החברה: אנשים, מוצרים וכדור הארץ.
חגיגות ה-40 הדגישו את התשוקה שלנו לעזור לאנשים, את המוצרים שגורמים להרגשה נהדרת בכל יום, ואת המחויבות שלנו לדאוג לכדור הארץ.

חברת פול מיטשל היא חברת מוצרי טיפוח לשיער המספקת מוצרים שונים ורבים מזה 31 שנים. החברה גאה בייצור ומכירת מוצרי טיפוח שיער איכותיים לנשים עסוקות וצרכניות חכמות שטיפוח שיערן חשוב להן. החברה מייצרת ומוכרת כ- 100 מוצרים שונים לטיפוח השיער הנמכרים בעשרות מדינות בעולם ומשמשים נשים מגוונות, בעלות סדר יום מגוון, שאיפות מגוונות וסוגי שיער מגוונים. פול מיטשל מאמינה בזכותה של כל אישה, יהיו עיסוקיה, מוצאה או סוג שיערה אשר יהיו, לטפח את שיערה במוצרים האיכותיים ביותר, הטובים ביותר והמותאמים ביותר עבורה.

סמל של סטייל,
פול מיטשל הוא אחד השמות המוכרים והמוערכים ביותר בתחום טיפוח השיער המקצועי. מעצבי שיער ולקוחות מחפשים את מוצרי פול מיטשל בשל מוצריה החדשניים שעושים את מה שהם מבטיחים לעשות, החל ממוצרים ותיקים ומוכחים ועד למוצרים טרנדים ומודרניים, פול מיטשל מציעה משהו לכל טעם וסוג. פול מיטשל ידועה במחויבות החזקה שלה לתרום לחברה למגוון רחב של עמותות.

בין מוצריה המובילים של החברה תמצאו:

פול מיטשל גלייז
פול מיטשל מוס
פול מיטשל סרום סופר סקיני
פול מיטשל תלתלים – קונדישינר ללא שטיפה

 PAUL MITCHELL מתאים לערכים שלך!

גם כיום, תעשיית הקוסמטיקה בעולם עושה שימוש לא הכרחי בבעלי החיים כנסיינים של מוצרי טיפוח שונים. שימוש זה הינו אכזרי ואינו תואם את הסטנדרט המוסרי של רבות מקהילת צרכניות מוצרי הטיפוח, לרבות לקוחות פול מיטשל ברחבי העולם.

מבלי להתפשר על איכות המוצרים, חברת פול מיטשל לוקחת חלק פעיל מהבשורה הירוקה בתחום הטיפוח וגאה במוצרים שאינם נוסו על בעלי חיים מתוך בחירה מודעת שאף יצור חי לא צריך להיפגע בדרך אל היופי ושזוהי בחירה נפוצה בקרב קהל הלקוחות.

 PAUL MITCHELL מתאים לסטנדרטים שלך!

פול מיטשל היא חברה ותיקה, שמה בתעשיית טיפוח השיער הולך לפניה. עם זאת, אנו מובילים שורת מוצרים חדשנית ומבוקשת לאור צרכיהן של חברות קהילת הצרכניות שלנו.

בנוסף לחשיבותה הברורה של איכות המוצר, השירות בפול מיטשל הוא מהטובים בתחום ואתר המכירות של החברה נעים לעין, נוח לשימוש וחשוב מכל, אמין. באתר, תוכלי לראות את המוצרים, את חוות הדעת עליהם, המלצות המומחים שלנו לשגרת טיפוח מהירה ובריאה עבור שיערך ועוד.

 PAUL MITCHELL מתאימים לשגרה שלך!

מוצרי פול מיטשל מותאמים באופן מלא לשגרת החיים העמוסה בה חיות נשים בימינו. בשילוב בין קריירה לבין משפחה, מוצרי פול מיטשל נועדו לעיצוב השיער במהירות ובקלות ללא צורך במאמץ ובזמן רב.

תרסיס לחות ועיצוב, למשל, יגזול רק כמה דקות, תמצאי גם מרככים ללא שטיפה שיחסכו ממך את זמן החפיפה בימים לחוצים, אנו עובדים קשה על מנת לסייע לך לטפח את שיערך מהר ככל הניתן מבלי להתפשר על האיכות.

 PAUL MITCHELL מתאימים לסוג השיער שלך!

החלטת לעשות החלקה? לפול מיטשל יש שמפו ללא מלחים במיוחד בשבילך שישמור על הברק והגמישות בשיערך. מבלי לוותר על המראה החלק והמטופח שאת כל כך רוצה.

תלתלים זה האופי שלך? מוס סקלפטינג פואם לשיער מתולתל ישמור על גמישות התלתלים שלך ועל שיער נעים, הגלייז של פול מישטשל לשיער מתולתל ישמור על צורה מדויקת בשילוב עם קרם לחות מביא את התלתלים שלך לתוצאה מושלמת.

בעבודה קשה ובמקצוענות, חברת פול מיטשל מתאימה את עצמה אלייך ולעוד נשים רבות החברות בקהילה המתקדמת והחדשנית של טיפוח שיער והעצמת נשים.

פול מיטשל – מה תוכלו למצוא באתר?

באתר שלנו תוכלו ליהנות מרכישת מגוון רחב של מוצרי החברה, שייסעו לשמור לטפח את השיער שלכן, על כל סוגי השיער השונים. בין היתר, תוכלו לעיין בהיצע רחב של סדרת Flexible Stayle, שמסייעת לעיצוב שיער מושלם, בעזרת קרם שמיועד לעיצוב ייחודי, נוזל שמאפשר לקבע שיער מתולתל, גלייז לשיער והמגוון עוד רחב.

לצד זאת, מיותר לציין שקולקציית מוצרי Tea Tree טי טרי קיימת גם היא באתר. המוצרים מותאמים לשיער שומני בעל נטייה לקשקשים, טיפוח והרגעה. תוכלו ליהנות ממוצרי הסדרה השונים, דוגמת שמפו מנטה מרענן, קרם לשיער שמשווה לו ברק ומראה מעוצב וכו’ . אפשר לרכוש גם מוצרי קרטין מסדרת אוופוהיי נטולי מלחים. וגם כמובן איך אפשר בלי מוצרים שמיועדים לשמירה על שיער בלונד כמו מוצרי FOREVER BLOND “בלונד לנצח” ועוד ועוד, כל זאת – במחירים נוחים, אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

בין מוצריה האהובים והמוכרים שנמכרים בתעשיית השיער שנים רבות : שמפו עץ התה, TEE TREE, הסדרה האהובה – סופר סקיני SUPER SKINNY אשר מסייעת בהחלקת שיער מרדני ונוקשה מעניקה שיער חלק ובריא, מוס לעיצוב ופיסול השיער פול מיטשל סקלפינג פואם, הגלייז סופר סקלפט האהוב והמוכר פול מיטשל למתולתלות המכורות, מרכך ללא שטיפה The Conditioner פול מיטשל הנמכר והאהוב, מסכה לשיער פגום, סרום פול מיטשל, סדרת אקסטרה בודי EXTRA BODY שמייצרת נפח מקסימלי לשיער דק ודליל, פול מיטשל סדרת אוופוהיי השחורה awapuhi ללא מלחים מעושרת בקרטין עמוק לשיקום שיער שעבר החלקה ועוד מוצרים רבים ואהובים.

מוצרי שיער פול מיטשל – כל סוג שיער והמוצר שלו

כדאי לך להכיר את המותג העולמי שכבש את עולם השיער – פול מיטשל מוצרי שיער. החברה היא חברה בילאומית נמכרת במעל ל40 מדינות ברחבי העולם. מייצרת כמעל 120 מוצרי שיער מעולים ומקצועיים. אם לא שמעת על המותג העולמי זה הזמן.
החברה פול מיטשל מוצרי שיער מחלקת את מוצריה לפי צבעים כאשר כל צבע מיועד לסוג שיער כלשהו למשל –

סדרת בלונד לנצח FOREVER BLOND – שמפו לבלונד ומרכך שיער בלונד

מכילה את המוצרים המובחרים ביותר לשמירה על שיער בלונדיני וטיפוח צבע הבלונד.

סדרת הסופר סקיני SUPER SKINNY – סרום סופר סקיני הידוע והאהוב

בצבעה הירוק מיועדת לשיער מרדני שאותו נרצה להחליק! לעזור לו להיות קליל וחלק יותר לאורך זמן.

סדרת פלקסיבל סטייל פול מיטשל – מוס פול מיטשל האגדי

בצבעה האדום מיועדת לכל המתולתלות המכורות. מוס פול מיטשל הנמכר ביותר בעולם נקרא בשמו המוכר סקלפטינג פואם נמצא גם הוא בסדרה זו ומאוד אהוב על כל המתולתלות בארץ ובעולם.

סדרת אקסטרה בודי פול מיטשל – שמפו פול מיטשל להענקת נפח וווליום לשיער

מיועדת לכל בעלות השיער הדליל שמעוניינות להשיג נפח טבעי בשיער דק. שמפו פול מיטשל ומרכך להענקת נפח לשיער דליל בצבעה התכלת.

סדרת אוופוהי קרטין עמוק פול מיטשל

בצבעה השחור היא סדרת קרטין עמוק שמכילה מוצרים ללא מלחים מיועדת לטיפול בשיער פגום שעבר טיפול כימי כמו החלקה וצבע.

סדרת הטי טרי בצבעה הירוק העמוק – שמפו טי טרי לניקוי עמוק של הקרקפת

סדרה טיפולית לשיער עם קשקשים או קרקפת שומנית. המוצרים מכילים שמפו ומרכך טי טרי עם תמציות מנטה של עץ התה ומנקים ביעילות קרקפת שומנית או רגישה וגם נגד קשקשים.

כמו כן קיימים שלל רחב נוסך של עוד הרבה מוצרי טיפוח לשיער לדוגמא שמפו לאחר שחייה, שמפו סילבר ומוצרי עיצוב שונים ומגוונים.

כך תשמרי על השיער שלך PAUL MITCHELL

המוצרים האלה של חברת פול מיטשל יעזרו לך לשקם ולטפל בשיער היבש או הלגיע לכל תוצאה רצויה כמובן בעקביות והתמדה. ישנם עוד דרכים לעזור לשיער שלנו להראות נפלא ובריא!

  • טיפ 1
    למשל הידעת שחפיפה במים חמים מזיקה לשיערך? היא פוגעת בשכבת הגנה הטבעית שלו ומזיקה לו לאורך זמן. נכון שתמיד כיף להתפנק באמבטיות חמות במיוחד בחודשי החורף אך הקפידי שלא להתשמש במים חמים מידי לשיער כמו שאת משתמשת בגוף. מים פושרים או חמימים בהחלט יעשו את העבודה ללא פגיעה בשיער שלך.
  • טיפ 2
    הוא לשים לב שאנחנו לא מורחות את המסכה על הקרקפת – הדבר מאוד מכביד על שורשי השיער והקרקפת משתמנת במהירות – דבר מאוטומטית מזיק לשיער שלנו ואפילו נראה לא טוב! אף אחת לא רוצה להראות עם שיער שומני יום לאחר החפיפה. לכן התשדלי למרוח את המסכה רק על הקצוות ומקסימים מקו האמצע של השיער.
    את השמפו אכן מומלץ למרוח החל מהקרקפת כי השמפו מנקה ביסודיות את עודפי השומן.
  • טיפ 3
    שמרי על מרחק סביר ממייבש השיער – מרבית הנשים שמייבשות את שיערן בביתן לא מודעות לנזק שנגרם כתוצאה מייבוש קרוב מידי לשיער. שמרי תמיד על מעל 5 ס”מ מרחק בין המייבש שיער לשיערך. תמיד עדיף להניח לשיער להתייבש באופן טבעי אך אם את מייבשת עשי זאת בזהירות ובמרחק סביר.