fbpx

מוצרי שיער לה בוטה LA BEAUTE – כך תדאגי לשיער שלך

בלונדיני או כהה, קצר או ארוך, השיער חשוב מאוד לכל אישה באשר היא. מראה שיער בריא ומבריק הוא חלומה של כל אישה, ועל כן נדרש טיפוח רב. קיימים מוצרים שונים לטיפוח השיער, כאשר הבולטים שבהם הם מוצרי לה בוטה. מדובר במוצרים איכותיים ששומרים על השיער. כך שלא משנה אם את יוצאת למסיבה לוהטת, אירוע נוצץ או מפגש עם חברות, המוצרים דואגים שתמיד תיראי טוב.

מדוע דווקא לה בוטה?

כאשר משתמשים בתכשירים לשיער, רוצים לדעת שמדובר בתכשירים בטיחותיים ואיכותיים המזינים את השיער ומשדרגים את מראהו. לה בוטה הוא מותג ידוע בכל רחבי העולם, והחברה משווקת ליין של מגוון רחב של מוצרים לשיער. מוצרי שיער לה בוטה ידועים בנוחות השימוש ובקסם המיוחד שהם מעניקים לשיער. אז אם רוצים להפתיע את האישה במתנה מיוחדת ויוקרתית, מוצרי לה בוטה הם הבחירה הנכונה.

הכירו את המוצרים

קיימים מוצרים שונים של לה בוטה שגורמים לשיער להיראות טוב יותר מקודם. אנו נכיר את המוצרים הבולטים שבהם:

  • בושם לשיער – רוצה להעניק ריח מיוחד לשיערך? ספריי בושם לשיער עושה את כל ההבדל. מדובר בבושם המגיע עם חומצה היאלורונית, שמנים להזנת השיער וגם קרטין שנועד להגן על שיערך מפני השמש. הבושם מתאים לכל סוג השיער וגם לשיער שעבר החלקה.
  • מארז שמפו, מסכה וסרום אינטנסיב – זהו מארז המתאים למתנות, שכן הוא כולל לא רק שמפו לשיער, אלא גם מסכה וסרום. הערכה כוללת גם שמן ארגן נטול מלח, והיא מתאימה לכל סוגי השיער, גם לשיער פגום או שיער לאחר החלקה. הערכה נועדה לשיקום השיער ולהחזרת הברק שאבד לו.
  • סט חומצה היאלרונית לשיער ללא מלחים – סט של מוצרי טיפוח עשירים בחומצה המזינים את השיער ומעניקים לו מראה בריא וחזק.
  • קרם לחות – על מנת לרכך מעט את השיער ולייצב אותו, ניתן להשתמש בקרם לחות של לה בוטה.
  • ספריי לשיער – ספריי הכולל מגוון ויטמינים כמו ויטמין E, שמן קוקוס, שמן שיאה ועוד. נועד לשיקום והזנה של השיער.
  • אמפולות SOS נגד נשירת שיער – ישנן נשים שסובלות מנשירת חזק וזקוקות למענה מיידי. אמפולות SOS מסייעות בחיזוק סיבי השיער וכך מונעות נשירה.

כך תשמרי על מראה שיער בריא

ראינו שקיימים מוצרים רבים ושונים לטיפוח מראה השיער, החל מספריי לשיער ועד לשמפו. האחריות על שיער בריא מוטלת על כל אחת ואחת מאתנו. על מנת לשמור על השיער, ישנם כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. דבר ראשון, שימי לב להתנהלות עם שיער רטוב. לאחר שיוצאים מהמקלחת נוטים לשפשף את השיער חזק באמצעות מגבת על מנת לייבש אותו. פעולה זו עלולה לפגום בשיער ולכן כדאי להימנע ממנה. במקום זאת, מומלץ לספוג את המים בעדינות באמצעות מגבת. שנית, אם את ממהרת ורוצה להשתמש במייבש שיער, או לחלופין לעשות לו החלקה, חשוב להגן על השיער לפני ביצוע הפעולה ולמרוח על השיער תכשיר להגנה דוגמת מסכה לשיער או ספריי. נוסף על כך, בעלות שיער ארוך שנוטות להתאמן הרבה בחדר כושר או בריצות בחוץ חשוב שידאגו שהשיער לא יטלטל לצדדים בכל פעם כדי לשמור על הקצוות. על כן, במקום לאסוף את השיער לזנב סוס, כדאי לקשור אותו כלפי מעלה ולהדק באמצעות סיכה. ולבסוף, אחד הדברים המשמעותיים ביותר המשפיעים על השיער הוא התזונה. מומלץ להימנע מצריכה מוגברת של מזונות מזיקים


לרכישה וצפייה במוצרים מוצרי שיער לה בוטה
המאמר נכתב על ידי לה שנטל חברה למוצרי שיער מובילה בישראל.

0
0
סל קניות
הסל ריק
דילוג לתוכן